باکس آفیس آخر هفته:  The Post سردمدار فیلم‌های تازه اکران شده است

داستان این فیلم در داخل قطار روایت می‌شود و در آن زوج فیلم «احضار» The Conjuring، ورا فارمیگا Vera Farmiga و پاتریک ویلسون Patrick Wilson، بازی کرده‌اند و با بودجه‌ی ۳۰ میلیون دلاری ساخته‌شده است

«جومانجی: به جنگل خوش‌آمدید» Jumanji: Welcome To The Jungle برای دومین آخر هفته جایگاه صدر جدول باکس آفیس را با فروش 27 میلیون دلاری تصاحب کرد.
این فیلم ماجراجویی از پس چند فیلم جدید که در تعطیلات آخر هفته‌ی مارتین لوترکینگ اکران عمومی شدند برآمد و فروش داخلی خود را به 283.1 میلیون دلار رساند.
پل درگارابدین، تحلیل‌گر رسانه‌ی ارشد در کام‌اسکور گفت: “«جومانجی» Jumanji گویی دکمه‌ی ری‌استارت خود را زده و طوری فروش می‌کند که انگار به‌جای آخر هفته‌ی چهارم، در دومین آخر هفته‌ی خود است. این فیلم درحالی‌که باوجود اکران‌های جدید در جایگاه اول قرار گرفت، همچنان به بازار باکس آفیس در ابتدای سال 2018 انرژی تزریق می‌کند.”

فیلم جدید کارگردان جیک کاسدان Jake Kasdan که با بودجه‌ی 90 میلیون دلاری ساخته‌شده و در آن دواین جانسون راک Dwayne “The Rock” Johnson، کارن گیلان Karen Gillan، کوین هارت Kevin Hart و جک بلک Jack Black بازی کرده‌اند تا چهارمین آخر هفته‌ی خود فروش 666 میلیون دلاری را در سالن‌های سینما رقم‌زده است.
«پست» The Post از کارگردان استیون اسپیلبرگ Steven Spielberg با 18.6 میلیون دلار فروش در اولین آخر هفته‌ی خود در جایگاه دوم قرار گرفت.
این درام بر پایه‌ی واقعیت با بازی مریل استریپ Meryl Streep، تام هنکس Tom Hanks و گروهی از بازیگران نام‌آشنا پس از اکران خصوصی از آخر هفته‌ی کریسمس، به جمع فروش 23 میلیون دلار در داخل آمریکا رسیده است.
گزارش‌شده ‌است این فیلم که با بودجه‌ی 50 میلیون دلاری ساخته‌شده، امتیاز 88 درصد در وب‌سایت روتن تومیتوز Rotten Tomatoes دریافت کرده است.کریس آرونسون، مدیر پخش داخلی فاکس Fox، گفت: “به‌شدت توصیه می‌کنم این فیلم را تماشا کنید. ما فرصتی واقعی می‌بینیم برای جذب افراد جوانی که آگاهی سیاسی به سیر زمانی موضوع دارند.”
جایگاه سوم متعلق به فیلم اکشن «رفت‌وآمد» The Commuter با بازی لیام نیسون Liam Neeson است که در این آخر هفته 13.4 میلیون دلار در سالن‌های سینما فروش داشت.
این فیلم چهارمین همکاری نیسون Neeson با کارگردان ژاومه کویت-سرا Jaume Collet-Serra است اکرانی کمتر «ناشناخته» Unknown (با اکران 21.8 میلیون دلاری) و «بدون توقف» Non-Stop (با اکران 28.8 میلیون دلاری) داشت، اما فروش اولین آخر هفته‌اش بیشتر از «فرار در سراسر شب» Run All Night (11 میلیون دلار) بود.

داستان این فیلم در داخل قطار روایت می‌شود و در آن زوج فیلم «احضار» The Conjuring، ورا فارمیگا Vera Farmiga و پاتریک ویلسون Patrick Wilson، بازی کرده‌اند و با بودجه‌ی 30 میلیون دلاری ساخته‌شده است. منتقدان در وب‌سایت روتن تومیتوز Rotten Tomatoes به «رفت‌وآمد» The Commuter امتیاز 56 درصد داده‌اند.
اسپین‌آف ماورایی «توطئه آمیز: آخرین کلید» Insidious: The Last Key با فروش 12.1 میلیون دلاری در جایگاه چهارم قرار گرفت و نسبت به اکران خود در آخر هفته‌ی گذشته 59 درصد افت را تجربه کرد.این فیلم ترسناک با شخصیت دنبال کننده‌ی روح لین شی Lin Shaye به جمع فروش ده‌روزه‌ی 48.3 میلیون دلاری در داخل آمریکا و جمع فروش جهانی 92 میلیون دلار رسیده است. بودجه‌ی ساخت «توطئه آمیز: آخرین کلید» Insidious: The Last Key 10 میلیون دلار گزارش‌شده است.
فیلم موزیکال «برترین شومن» The Greatest Showman با بازی هیو جکمن Hugh Jackman با 11.8 میلیون دلار فروش در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس آخر هفته قرار گرفت. این فیلم که 84 میلیون دلار صرف ساختن آن شده است در چهارمین آخر هفته‌ی خود به جمع فروش 94.5 میلیون دلار در داخل آمریکا و جمع فروش 194 میلیون دلار در کل دنیا دست‌یافته است. این فیلم در این آخر هفته بر روی پرده‌ی 2938 سالن سینما به نمایش درآمد.

«جنگ ستارگان: آخرین جدای» Star Wars: The Last Jedi هم با 11.2 میلیون دلار فروش از 3090 سالن سینما، در جایگاه ششم قرارگرفته است. قسمت جدید این مجموعه فیلم فضایی به کارگردانی رایان جانسون Rian Johnson درمجموع فروش 591.5 میلیون دلاری را در داخل آمریکا تجربه کرده است. جمع فروش جهانی این فیلم در دنیا 1.26 میلیارد دلار بوده است که آن را به پرفروش‌ترین عنوان اکران شده در سال 2017، پس از فیلم «دیو و دلبر» Beauty and the Beast، تبدیل کرده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان